Tuesday, February 1, 2011

Polisi Baru Club-Asteria (Penting)


Secara umumnya tujuan Club-Asteria ialah membantu setiap ahli mendapat pendapatan tambahan supaya boleh menyara kehidupan keluarga tersayang disamping membantu mereka yang memerlukan. Dan yang keduanya ialah untuk memaksimakan keuntungan dan memastikan dapat membelanjakannya secara berhemah untuk membantu mereka yang menghadapi musibah atau bencana diseluruh dunia.

Setiap minggu, keuntungan syarikat bergantung kepada hasil jualan dan belian produk/perkhidmatan oleh ahli Club-Asteria. Setiap ahli harus memahami bonus mingguan yang diterima ditentukan oleh hasil keuntungan yang diperolehi. Oleh itu, lebih banyak usaha kita bersama memajukan Club-Asteria maka lebih tinggi keuntungan yang akan dikongsi bersama.

Maka itu, polisi akan datang akan memberikan lebih bonus kepada mereka yang berusaha keras dan menyumbang untuk kejayaan syarikat.

Juga dimaklumkan "Matching Bonus" terus mendapat sambutan dan promosi ini akan diteruskan untuk sepanjang bulan Feb 2011 dan terhad kepada 3000 asterios setiap ahli. Untuk bulan Mac 2011, akan diberitahu nanti.

Juga berlaku perubahan polisi besar pada Network Director (ND) dimana setiap ND akan menerima maksima $10,000 sebulan untuk satu ND leg dan jumlah besar maksima ialah $25,000 sebulan. Dengan cara ini, lebih banyak duit (fund) akan dikongsi dengan ahli Club-Asteria dan juga dapat membantu mereka yang memerlukan.

No comments:

Post a Comment


Music